2014. január 9., csütörtök

ÚJABB KÖZLEMÉNY

Kedves vagy nem kedves olvasók!!

Sikerült konstatálnom, hogy Dorci szomorú. És ha ő szomorú, akkor én idegbeteg vagyok.
Na szóval, az említett szomorúság oka nem más, mint ez a blog.
Ugyanis a kis nyomim azon pattog, hogy csak 2 komment érkezett a 8. részhez, ami rohadt kevés. Igen. Ő meg ugye tudniillik, mindent megtesz, hogy fasza kis részeket hozzon össze.
És én meg tényleg nem értem, hogy az emberek miért ilyen végtelenül lusták.
Ha egyszer elolvasod a részeket, feliratkozol, látogatod az oldalt, és a rész tetszik, akkor miért olyan nehéz rászánni 2 percet a drága idődből, hogy odabiggyessz egy rohadt kommentecskét.. még azt a szerencsétlen ellenőrző kódot, vagy mi a picsámat is kiiktattam, mert tudom, hogy rohadt idegesítő, és én is gyűlölöm bepötyögni.
Na most. Javítsatok ki, ha tévedek, de énszerintem ennek a blognak van 14 feliratkozója, és van olyan rész, amihez már 6 komment is érkezett..
Én az általam olvasott blogokhoz mindig írok kommentet, mert úgy érzem, tartozom annyival az írónak, hogy ennyit megteszek, ugyanis tudom, hogy egy komment egy bloggernek rohadt sokat jelent.

Szóval most aranyosan megkérlek titeket arra, hogy miután elolvastátok a részeket, legyetek oly' kedvesek, és biggyesszetek oda valami véleményfélét, mert drága barátnőmet nem szeretem szomorúnak látni.
Tényleg... nem tudom vele elhitetni, hogy az ember a blogot elsősorban saját magának a szórakoztatására írja... igen, benne van az is, hogy az olvasók véleménye meg etc..
Na, arra akarok kilyukadni, hogy tényleg... nektek csak pár percbe telik elküldeni egy komit, de neki ez nagyon fontos.. szóval remélem, hogy lesztek annyira kedvesek, hogy hozzájárultok nyomikám öröméhez. Mert tényleg nem tudjátok, hogy mennyire tud örülni egy-két kominak;)
Köszönöm hogy ezt elolvastátok, és remélem segítetek nekem boldoggá tenni eme blog csodálatos íróját:D

p.s.: bocsánat az indulatos mondatokért és a káromkodásért, csak csöppet felhúztam magam

p.s.2: ha továbbra sem látom a komik szaporodását, gondoskodok róla, hogy új rész nélkül maradjatok

figyellek titeket;):D pussz, Kingus /írótok nyomi barátnője/ .xxx

4 megjegyzés:

  1. Én írnék komit, csak a telefonom megvan hülyülve és mostis gépről olvasom, de anyámék állandóan elveszik a gépem, mert azt akarják, h tanuljak is ne csak gépezzek... Így is teljesen ki lesznek bukva ha megtudják, h 2-es leszek töriből és megint elveszik a gépem... :/

    VálaszTörlés
  2. Szia! Én mindig olvasom a részeket, de azokat is csak gyorsan suliba menet, mert tanulnom kell és ráadásul most még többet, mert nem vmi jól alakult a félévim... :/ remélem nem akarod abbahagyni, mert imádom a blogod :D hamar hozz kövit és ne légy szomorú (a barátnőd meg ideges), mert nagyon jó a blogod :D

    VálaszTörlés
  3. Szia! Mikor hozol új részt? Már teljesen kikészültem!!! Léci gyorsan hozd! :)

    VálaszTörlés
  4. Szia:)) most találtam ezt a blogot ajánlás segitségével. Nagyon jo!!! Megkérem barátaimat is h olvassák el és irjanak!! Folytasd imádom!! <3

    VálaszTörlés